Sammen passer vi på hinanden

Zoologisk Have
Roskildevej 32
Frederiksberg

1.500,00 kr.

Formålet for forløbet er, at eleverne oplever, hvordan de via samarbejde kan overvinde grænser og berøringsangst for forskellige levende dyr.

Formålet for forløbet er, at eleverne oplever, hvordan de ved at opbygge og værne om et trygt klassemiljø, sammen kan overvinde grænser og få succesoplevelser med at holde forskellige levende dyr. Eleverne bliver introduceret for hvordan vores hjerne fungerer, og ud fra denne viden samt erfaringerne med at holde dyr, skal eleverne i samarbejde finde klasseregler, som kan være med at styrke trivslen i klassen. Forløbet rækker derfor udover timerne i ZOO, og er meget velegnet til, at læreren kan anvende erfaringerne fra ZOO hjemme i klassen i arbejdet med trivsel.

Åben skole betaler for forløbet, derudover koster det 50 kr. pr. person medmindre skolen har ZOOkort.