Rope Skipping (Sjipning)

Krop i Job
Heidi underviser Jer på skolen

1.000,00 kr.

Lær at sjippe på alverdens forskellige måder, med ét til flere tove. Enkelttov, double dutch og andre sjove elementer øves. Der er garanti for god energi.

Rope Skipping er populært og byder på en legende tilgang til bevægelse og træning. Mens der øves i par, gruppe eller solo udfordres motorikken og pulsen kommer op - de fleste synes, det er sjovt at eksperimentere med sjippetovene og hinanden, enten i højt tempo til god musik eller med mere finurlige tricks. Alle vil opleve at lære noget nyt på hver deres måde, uanset udgangspunktet. Typisk opleves stor motivation for at lære mere.

Som underviser har jeg mange års erfaring med Rope skipping og kan med få tips og tricks give eleverne spændende idéer at arbejde videre med på egen hånd. Der er forskellige roller at varetage: nogle vil foretrække at hoppe frem for at svinge, og omvendt. Der er forskellige typer af tricks: speed, power, footwork, freestyle med mere - altså noget for enhver.

Aktiviteten kræver god plads. Hver enkelt elev skal have plads omkring sig til at sjippe i eget tov. Vi kan sjippe både inde og ude.

Se omtale under Referencer på www.kropijob.dk

Timepris: 1.000,- + moms. Længere eller kortere forløb samt workshop kan bookes. Ring gerne, så kan vi sammen finde ud af, hvad der passer til netop dit behov.