Klassen som forfatter

København S

900,00 kr.

Fag

En interaktiv højtlæsningsoplevelse, hvor tilskuerne er med til at bestemme historiens udvikling! Historien, som er baseret på den sjove serie af ”Hvad gør du?”-bøger, læses op/fremføres af forfatteren, Emil Landgreen, eventuelt med børneaktører, som dog er helt afhængig af publikum, der med opråb/flag/fagter/lyde leder os gennem historien – og forhåbentlig frem til en lykkelig slutning. En ny og anderledes måde at formidle boggenren, hvor læseren bestemmer, og som er med til at skabe dynamik og øget læselyst!

Adgang til Bogforums børneunivers - så sæt dagen af til et besøg i bøgernes verden.