K*I*K - køn i krop

Lyrskovgade 4
København V

Book Her

K*I*K er en danseforestilling og en hyldest til den unikke krop!
Fem dansere i fantastiske kostumer udforsker og udfordrer kroppens former og udtryk.

K*I*K - en hyldest til den unikke krop!

Fem dansere udforsker og udfordrer kroppens udtryk og former. Som en slags puttekasse-leg, hvor byggeklodserne konstant er til forhandling: Lange slæbende arme kan udvikle sig til en dynamisk forførelse, store runde muskler kan blive deprimerende tyngende, florlette bukser vender verden på hovedet.

K*I*K er en fysisk og musikalsk collage, der leger med de kønsroller og normer vi selv, og måske ubevidst, er med til at skabe og fastholde.

Forestillingen udbydes af Gazart og Åben Skole som del af 'Bedre Seksualundervisning'.

Vesterbro Kulturhus, Haraldsalen - Lyrskovgade, Kbh V

Mandag 18. november - fredag 22. november 2024 kl. 9.30 + 11.00

Tirsdag 4. februar - onsdag . 5 februar 2025 kl. 9.30 + 11.00

Torsdag 6. februar 2025 kl. 9.30

Billetter tilbydes gratis til københavnske skoleklasser, men der skal bookes i forvejen hos Gazart. Skriv til gazart@gazart.dk.

Skriv også gerne, hvis I har spørgsmål.