Julerød Bageby

Tuborg Havnevej 7
Hellerup

Book Her

Julerød Bageby kan opleves på Experimentarium. Der arbejdes med former, konstruktionsteknikker og design af rumlige modeller - og der er en præmie på spil!

I julen 2024 kan I opleve Julerød Bageby på Experimentarium. I år kan skoleklasser besøge vores værksted og bidrage til peberkagebyen. Eleverne arbejder med egne konstruktioner, hvor de selv vælger, hvad de ønsker at bygge. Det kan være et stadion, et fantasi hus, en bro eller andet, som de mener hører hjemme i byen. I kan også vælge at tage peberkagehusene med hjem - MEN så deltager eleverne ikke i konkurrencen, hvor der er en fed præmie på højkant! Alle elever, der deltager i værkstedet og udstiller i Julerød Badeby, får en fri entrebillet med hjem. Der er begrænset antal pladser!