Julebaseløb

Absalonsgade 12
København V.

Book Her

Fagligt og motorisk julebaseløb, del 2 (poster 10-17) for 1.-3. klasse.
Det foregår udenfor og i hold, da det også handler om samarbejde.

I vil blive informeret omkring julebaseløbet, som vil foregå hvor man får et skattekort at gå efter, selve opgaverne/posterne kan indeholder enten regneopgaver eller danskopgaver for 1.-3.klasse, som omhandler noget omkring julen. Efter hver opgave skal man lave en motoriskøvelse.
Det foregår udenfor og i hold, da det også handler om samarbejde.

1.klasse: Har brug for en voksen med sig rundt, til at løse opgaverne i fællesskab, så lav jeres grupper alt efter hvor mange voksne i er.

2.klasse: Vi vil foreslå at gøre det samme som 1.klassetrin, men det er op til jer.

3.klassetrin, skulle kunne klare det selv i grupper.

Alle får papir og blyant med ud og "de voksne" får rette ark, så de kan se hvordan deres elever har svaret/ klaret sig.

Til slut får klassen et diplom som bevise på, at de har gennemført julebaseløbet.