Hvad er et hjem?

Teatret Zeppelin
Valdemarsgade 15
København V

Nyudviklet involverende dramaworkshop for 3.- 8. klasse. Om 'hjem' og de mange betydninger heraf.

Man kan have et hjem, hvor man ikke føler sig hjemme. Og man kan føle sig hjemme, hvor man ikke har et hjem. Selv når mennesket har mistet alt og intet har tilbage, har vi en iboende kraft i os, som giver os en styrke til at skabe et hjem. Vi har et dybtfølt behov for at føle os hjemme; at skabe os et privat tilholdssted; "her bor jeg, det er mit sted!". Disse påstande er udgangspunkt for Teatret Zeppelins nye dramaworkshop. Vi undersøger sammen, hvad et hjem betyder for os som individer og i et fællesskab. Workshoppen består af drama- og samtaleøvelser samt sanseoplevelser.

Varighed: 2 timer (120 min.)

Hvor: I jeres klasselokale

Hvornår:  Efterår 2024 og forår 2025

Teatret Zeppelin udbyder i samarbejde med Åben Skole gratis workshops til københavnske folkeskoler. Workshops uddeles efter først-til-mølle.

Booking: Send mail til louise@zeppelin.dk med skolens navn, klassetrin og ønsker til dato.