H/D: Designprocessen

BUFX Værkstedshallerne
Julius Andersens Vej 1
København SV

Lad eleverne gå i dybden med designprocessen og lære hvordan de kan arbejde innovativt med en case for at løse den.

Ved dette besøg hos BUFX sætter vi særligt fokus på designprocessen og dykker ned i hver af de fire områder omkring ideudvikling, ideafprøvning, produktrealisering og evaluering. Eleverne præsenteres for Københavns Kommunes innovationsmodel og kan enten arbejde med en case udvalgt af os eller én som I selv medbringer.

Faglige mål

Håndværk og Design: Primært kompetenceområde: ”Design”

STEMkbh:

Dette forløb er en del af STEMkbh, der er din sikkerhed for et kvalitetsforløb inden for STEM-området. STEM står for Science (naturfag/naturvidenskab), Technology, Engineering (ingeniørens arbejdsmetode) og Math.

Forløbet egner sig til at arbejde med praksisfaglighed og samle observationer til UPV.

Forløbet varer typisk fra 9:00 til ca. 13:30, men dette kan tilpasses efter aftale.

BUFX har computere og udstyr. Medbring madpakke.

Forløbet udbydes også på TEC.