Elevrådsworkshop

Børns Vilkår
Trekronergade 26
Valby

Book en gratis workshop til elevrådet. Workshoppen udbydes i samarbejde med Københavns Kommune. Vær opmærksom på at workshoppen skal afholdes i 2024.

Børns Vilkår tilbyder en trivselsworkshop for elevråddet til elevrådsrepræsentanter fra hhv. 4.-6. klasser og 7.-9. klasser på alle skoler i Københavns Kommune.

Workshoppen ”Trivselsworkshop for elevråd” har det formål at styrke elevrådets muligheder for at tage aktivt del i det trivselsfremmende arbejde på skolen.

Læringsmål:

• At elevrådsrepræsentanterne tilegner sig (fælles) viden om børns rettigheder og trivsel i skolen, og hvordan de som elevråd kan bidrage til at understøtte disse.
  • At elevrådsrepræsentanterne reflekterer over, hvordan de som elevråd kan bruge de rammer og handlemuligheder elevrådet har til at påvirke trivselsarbejdet på skolen.
  • At elevrådsrepræsentanterne samarbejder om at udvikle konkrete trivselsfremmende tiltag på skolen.