Dit ægte jeg...

På jeres skole.
København

Med foredrag og dialog skaber vi et rum, hvor de unge trygt kan dele SoMe-oplevelser og derigennem blive mere opmærksomme på online og offline grænser.
Fag

Vi er Arian Kashef skuespiller og tidligere YouTuber med en følgerskare på over 100.000, og Wahid Sui  vel etableret  skuespiller i dansk scenekunst, begge uddannet skuespillere fra Århus teater.

Vi er et team med en stærk baggrund i skuespil, pædagogik og ungdomsarbejde.

Vores baggrund som skuespillere og Wahids baggrund som pædagog samt ti års fælles erfaring med kreative workshops, giver os et stærkt fundament når vi kombinerer skuespilteknikker med pædagogisk overblik.

Vi er dedikerede til at inspirere unge, og hjælpe dem med at finde deres stemme og styrke deres selvtillid gennem kunst og udtryk.
Sammen har vi skabt en workshop der via teater lege og ærlige samtaler, får styrket forståelsen for vigtigheden i at navigere på de sociale medier uden at miste sig selv på vejen.

Gennem vores dialog, inviterer vi elever til at undersøge og udtrykke deres personlige oplevelser fra SoMe. Vores oplevelser og deres fortællinger sættes i spil i rammer hvor de kan spejle sig i resten af gruppen i et sikkert, støttende og jordnært miljø. Det efterlader dem med værktøjer og refleksioner der hjælper dem med at navigere i en online verden på en sund måde ved at få talt om hvordan man balancere ens online og offline persona.

Vores mål er at dele ud af EGNE oplevelser, igennem vores rejse imod at blive skuespillere og dermed skabe en tydelighed i grænsen mellem ”fiktion og virkelighed”.