Beat&BrøL og fabeldyrene

Vil du med en tur ind i fantasien og høre sange og historier om de mest frygtede og fantastiske skabninger, som eks. enhjørninger, havfruer og drager?

I denne verden besøger Beat&BrøL enhjørninger, havfruer, drager, basilisker, varulve, pegasusser og mange andre frygtelige, fantastiske og fabeagtige skabninger - og hvert fabeldyr får en sang med på vejen.

Beat&BrøL og Fabeldyrene er en trio bestående af Morten(forsanger, guitar og Banjo), Michael (violin, mandolin og kor og Anders (keyboard, harmonika og kor). De spiller en fabelagtig og interaktiv elektronisk folk-rock koncert med violin, harmonika, guitar, elguitar, banjo og backtrack.

Gennem sangene og fortællingerne lærer børnene historier og facts om en række fabeldyr, heraf både nordiske og græske fabeldyr. Koncerten er derfor oplagt at kæde sammen med et emne indenfor religion, historie, dansk eller musik.

Koncerten foregår på skolen.