Arkitekten på tur

Lergravsvej 16
København S.

Book Her

Kom og vær med til vores finde leg "Arkitekten på tur" på den bemandede legeplads i Lergravsparken.

”Arkitekten på tur” er en finde leg og selvstyret rundvisning for alle aldre men målrettet indskolingen. I starter med at få udleveret et tegnet kort over hele legepladsen med 16 små billeder til. Billederne er kvadratiske udklip fra legepladsen i mange forskellige vikler og afstande. Så skal børnene bruge deres skarpe syn til at genkende former, materialer og farver. Der findes også specifikke ledetråde til hvert billede, som børnene enten kan læse selv eller få læst højt.

Ideen med ”arkitekten på tur” er, for dem der er velkendte med legepladsen, at anskue legepladsens arkitektur fra nye vikler og med et andet fokus. For dem der er nye på Lergravsparkens bemandede legeplads, er det også en oplagt mulighed for at lære stedet at kende og opleve alle de forskellige områder og deres funktioner.

Ved interesse så kontakt os på legepladsen på nummeret, 20536266, så kan have kortene med billeder klar til jeres ankomst.