Street dance

Enghavevej 82D
København SV

650,00 kr.

Lær grundlæggende trin inden for hip-hop, breakdance og afro. Eleverne kan danse frit og udtrykke sig uden begrænsninger!
Fag

I vores store dansesal med spejlvæg kan eleverne danse løs til street dance! Her lærer de grundlæggende trin inden for hip-hop, breakdance og afro, og derefter er det tid til at fyre den af i salen.

Aktiviteten giver eleverne mulighed for at udtrykke sig frit gennem dansen, hvor der ikke er nogen rigtige eller forkerte måder at bevæge sig på. Det handler om at have det sjovt og lade kreativiteten flyde. Vores instruktører vil guide dem igennem de forskellige stilarter, så de kan udforske deres egen unikke bevægelse og få selvtillid til at danse i fællesskab med andre. Det er en fantastisk måde at lære nye færdigheder på, samtidig med at de oplever glæden ved at danse!

Prisen er 650 kr per instruktør for 1,5 time.