NATURVÆRKSTED

Naturlegepladsen i Valbyparken
Hammelstrupvej 41
København SV

Naturlegepladsen kan tilbyde, naturundersøgelsesmaterialer, undervisningslokale, børnemikroskoper, storskærm, og faglitteratur som kan bookes til forløb.

På naturlegepladsen tilbyder vi vores velfungerende naturværksted og faciliteter til at understøtte de læringsforløb I arbejder med i klassen. Vi sørger for at forberede den aftalte ramme, have materialer og plan klar til jeres ankomst, og spiller gerne ind med vores faglighed til at skabe lærerige, sjove og velfungerende udeskoleforløb. Lokalet kan rumme max 15 børn ad gangen.

Naturlegepladsen er bemandet mandag til fredag. Personalet assisterer med at skabe en velfungerende ramme omkring aktiviteterne og projekterne, så I kan fokusere på børnene og indholdet. Desuden kan personalet også tilbyde at forberede f.eks. GPS-løb, bålaktiviteter, naturprojekter eller friluftslivsaktiviteter med læringsindhold efter aftale, i.f.t. jeres planlægning. Ring og hør nærmere i.f.t. jeres behov for at flytte undervisningen ud af klasseværelset og ud i Københavns største park.

København – din by