HALETUDSER TIL FRØER

Naturlegepladsen i Valbyparken
Hammelstrupvej 41
København SV

Brug foråret til at følge haletudserne fra æg til frøer, og hør om livets udvikling fra havet til landjorden. Vi fanger æg og sætter frøer ud igen.

Paddernes livforløb er en vandring gennem evolutionens udvikling fra fisk til landdyr. Når frøerne begynder at lægge æg, går vi ud og indsamler nogle enkelte, og følger dem udvikle sig fra haletudser til frøer inden vi sætter dem ud igen. Alt efter børnenes alder og niveau, skalerer vi undervisningen fra oplevelsesorienteret til evolutionsteori.

ÅRSTIDSBESTEMT APR-MAJ ! Kontakt os allerede i marts så vi kan forventningsafstemme.

Naturlegepladsen er bemandet mandag til fredag. Personalet assisterer med at skabe en velfungerende ramme omkring aktiviteterne og projekterne, så I kan fokusere på børnene og indholdet. Desuden kan personalet også tilbyde at forberede f.eks. GPS-løb, bålaktiviteter, naturprojekter eller friluftslivsaktiviteter med læringsindhold efter aftale, i.f.t. jeres planlægning. Ring og hør nærmere i.f.t. jeres behov for at flytte undervisningen ud af klasseværelset og ud i Københavns største park.

København – din by